Smileline

Smileline

Smileline

Storytelling w kampanii social media

Storytelling w kampanii social media

Storytelling w kampanii social media

2023–2024

Klient:
Smileline

Branża:
Medycyna

Na potrzeby komunikacji w mediach społecznościowych gabinetów ortodontycznych Smileline stworzyliśmy opowieść: "O ząbku, który dał się zaobrączkować". Ten ząbek to Trzonek, który wyruszył w pełną przygód drogę ku swojemu przeznaczeniu – właściwemu miejscu w jamie ustnej. Po drodze poznał mnóstwo innych zębów i zębiń, przeżył wiele emocjonujących spotkań, a najważniejszym z nich było odnalezienie Trzonki – przyszłej małżonki.

Historia Trzonka pokazała, że nawet leczenie ortodontyczne może być pozytywną podróżą, budującą relacje z pacjentami i odczarowującą lęk przed terapią. Zaobrączkowany Trzonek w gabinetach ortodoncji Smileline kontynuował podróż ku prostszemu życiu, zapraszając do grona przyjaciół publiczność zgromadzoną w mediach społecznościowych marki.

Historia Trzonka pokazała, że nawet leczenie ortodontyczne może być pozytywną podróżą, budującą relacje z pacjentami i odczarowującą lęk przed terapią. Zaobrączkowany Trzonek w gabinetach ortodoncji Smileline kontynuował podróż ku prostszemu życiu, zapraszając do grona przyjaciół publiczność zgromadzoną w mediach społecznościowych marki.

Historia Trzonka pokazała, że nawet leczenie ortodontyczne może być pozytywną podróżą, budującą relacje z pacjentami i odczarowującą lęk przed terapią. Zaobrączkowany Trzonek w gabinetach ortodoncji Smileline kontynuował podróż ku prostszemu życiu, zapraszając do grona przyjaciół publiczność zgromadzoną w mediach społecznościowych marki.

Strategiczne zastosowanie narracji

W kampanii Smileline storytelling został świadomie wykorzystany jako narzędzie budujące emocjonalną więź z odbiorcami. W branży ortodontycznej, gdzie komunikacja często skupia się na aspektach technicznych, lekka i przyjazna opowieść o Trzonku pozwoliła wyróżnić markę na tle konkurencji. Historie pełne emocji i humoru nie tylko przyciągają uwagę, ale także sprawiają, że marka staje się bliższa pacjentom i bardziej zapadająca w pamięć.

Budowanie więzi przez storytelling

Wykorzystanie storytellingu pozwoliło Smileline na zbudowanie emocjonalnej więzi z odbiorcami. Przyjazny wizerunek Trzonka przełamywał stereotypy o ortodoncji jako o procesie bolesnym lub skomplikowanym. Publikacje na Instagramie i Facebooku, prowadzone w formie kroniki przygód, angażowały obserwatorów, budując pozytywne skojarzenia z marką i zachęcając do rozpoczęcia własnej drogi ku pięknemu uśmiechowi.

Budowanie więzi przez storytelling