Dumny Dekarz

Dumny Dekarz

Dumny Dekarz

Największa społeczność dekarzy online w Europie

Największa społeczność dekarzy online w Europie

Największa społeczność dekarzy online w Europie

2018–2025

Klient:
Dakea

Branża:
Budownictwo

#DumnyDekarz to największa internetowa społeczność dekarska w Europie. Od 2019 roku integrujemy środowisko zawodowych dekarzy, promując ich rzemiosło i wzmacniając prestiż zawodu. W ramach kampanii przeprowadziliśmy szeroko zakrojone działania digitalowe, eventowe i PR-owe. Zrealizowaliśmy rekrutację, akcje leadowe, produkcję contentu, sesje zdjęciowe oraz aktywną promocję wydarzeń branżowych, celebrując pięciolecie inicjatywy.

#DumnyDekarz zmienił sposób postrzegania zawodu dekarza, podkreślając jego znaczenie, profesjonalizm oraz kluczową rolę w branży budowlanej.

#DumnyDekarz zmienił sposób postrzegania zawodu dekarza, podkreślając jego znaczenie, profesjonalizm oraz kluczową rolę w branży budowlanej.

#DumnyDekarz zmienił sposób postrzegania zawodu dekarza, podkreślając jego znaczenie, profesjonalizm oraz kluczową rolę w branży budowlanej.

Silna społeczność, autentyczny przekaz

Celem kampanii było podkreślenie profesjonalizmu i wartości pracy dekarzy, pokazanie ich wizerunku w sposób budzący szacunek i uznanie. Stworzyliśmy autorski content wideo oraz materiały digitalowe, opierając przekaz na autentycznych historiach i doświadczeniach przedstawicieli branży. Za wysoką jakość realizacji odpowiadał zespół specjalizujący się w produkcjach reportażowych, co pozwoliło nadać kampanii dokumentalny charakter i oddać prawdziwą atmosferę pracy dekarzy. Komunikację prowadziliśmy za pośrednictwem Facebooka, YouTube, dedykowanego landing page oraz działań mailingowych, a #DumnyDekarz aktywnie uczestniczył w kluczowych wydarzeniach branżowych w Polsce.

Strategia realnych efektów

Dzięki konsekwentnym działaniom w mediach oraz aktywnej obecności na wydarzeniach branżowych kampania #DumnyDekarz osiągnęła wymierne rezultaty. W czwartym roku działalności fanpage projektu odnotował wzrost liczby polubień o 30%, przy średnim miesięcznym zaangażowaniu użytkowników przekraczającym 10 000 interakcji. Pozyskaliśmy wartościowe zgłoszenia rekrutacyjne oraz osiągnęliśmy liczbę zgłoszeń w akcji leadowej przewyższającą oczekiwania klienta.

Strategia realnych efektów