2024
Klient:
Benefit Systems
Branża:
Wellbeing
Kampania "Trenujemy dobre nawyki" to projekt edukacyjny Grupy Benefit Systems, którego celem było kształtowanie pozytywnych nawyków wśród pracowników i klientów sieci fitness. Dzięki angażującym komunikatom, przemyślanej strategii wizualnej i zasięgowi, kampania przypominała odbiorcom, jak ważne jest podejmowanie działań z korzyścią dla środowiska i inspirowała do nauki dobrych nawyków. Kontekst sportowy zagrzewał do zmian w codziennym życiu – od oszczędzania wody i energii, po odpowiednią segregację odpadów.
Kampania Grupy Benefit Systems została dostosowana do różnych rynków, uwzględniając specyfikę językową i lokalne konteksty ekologiczne. Kreatywne hasła opierały się na grach słownych, które wymagały precyzyjnej adaptacji uwzględniającej metafory sportowe w różnych językach. Dodatkowo, uwzględniono różnice w regulacjach dotyczących segregacji odpadów czy oszczędzania zasobów, dostosowując komunikaty do praktyk każdego kraju. |