Selena

Selena

Selena

Kompleksowa organizacja ekspozycji na Targach BAU w Monachium

Kompleksowa organizacja ekspozycji na Targach BAU w Monachium

Kompleksowa organizacja ekspozycji na Targach BAU w Monachium

2024–2025

Klient:
Selena

Branża:
Budownictwo

Międzynarodowe targi BAU w Monachium to jedna z najważniejszych scen dla branży budowlanej w Europie. Dzięki zaufaniu Grupy Selena stworzyliśmy kompleksowe doświadczenie wystawiennicze dla jej partnerów – od architektury stoiska, przez strategię wizualną, aż po spójną narrację opartą na haśle „Job Well Done. Modern Construction Solutions”. Zbudowaliśmy przestrzeń, która nie tylko prezentuje ofertę, ale mówi językiem profesjonalistów – precyzyjnie, zdecydowanie i z myślą o konkretach.

Zaprojektowaliśmy doświadczenie marki od A do Z – od idei stoiska, przez architekturę i komunikację, po content live, social media, materiały BTL i każdy detal obecności Selena Group na BAU 2025.

Zaprojektowaliśmy doświadczenie marki od A do Z – od idei stoiska, przez architekturę i komunikację, po content live, social media, materiały BTL i każdy detal obecności Selena Group na BAU 2025.

Zaprojektowaliśmy doświadczenie marki od A do Z – od idei stoiska, przez architekturę i komunikację, po content live, social media, materiały BTL i każdy detal obecności Selena Group na BAU 2025.

Przestrzeń dla profesjonalistów

Strefa wystawiennicza została zainspirowana bryłą domu, zbudowanego z komponentów i rozwiązań Seleny. Została logicznie podzielona zgodnie z segmentami oferty - synonimu kompletnego podejścia do współczesnego budownictwa. Zamiast standardowej ekspozycji, stworzyliśmi autorską, przejrzystą przestrzeń prezentującą kluczowe informacje odpowiadające na realne potrzeby wykonawców i inwestorów. Każdy element – od formy architektonicznej po grafiki i infografiki – pokazywał, że Selena tworzy innowacyjne rozwiązania, które skracają czas realizacji inwestycji i czynią plac budowy bardziej przyjaznym miejscem pracy.

Obsługa 360°

Hasło „Job Well Done. Modern Construction Solutions.” zdefiniowało ton komunikacji marki na targach BAU 2025. Stworzyliśmy jego rozwinięcie w warstwie tekstowej, wizualnej i przestrzennej. Komunikację wspierały również treści tworzone na potrzeby BAU Insights, strategia obecności w mediach społecznościowych, relacje real time, zestawy upominków i gadżetów, a także komplet materiałów BTL skierowanych do klientów i partnerów.

Obsługa 360°