2024–2025
Klient:
Selena
Branża:
Budownictwo
Międzynarodowe targi BAU w Monachium to jedna z najważniejszych scen dla branży budowlanej w Europie. Dzięki zaufaniu Grupy Selena stworzyliśmy kompleksowe doświadczenie wystawiennicze dla jej partnerów – od architektury stoiska, przez strategię wizualną, aż po spójną narrację opartą na haśle „Job Well Done. Modern Construction Solutions”. Zbudowaliśmy przestrzeń, która nie tylko prezentuje ofertę, ale mówi językiem profesjonalistów – precyzyjnie, zdecydowanie i z myślą o konkretach. |
Przestrzeń dla profesjonalistów |
Strefa wystawiennicza została zainspirowana bryłą domu, zbudowanego z komponentów i rozwiązań Seleny. Została logicznie podzielona zgodnie z segmentami oferty - synonimu kompletnego podejścia do współczesnego budownictwa. Zamiast standardowej ekspozycji, stworzyliśmi autorską, przejrzystą przestrzeń prezentującą kluczowe informacje odpowiadające na realne potrzeby wykonawców i inwestorów. Każdy element – od formy architektonicznej po grafiki i infografiki – pokazywał, że Selena tworzy innowacyjne rozwiązania, które skracają czas realizacji inwestycji i czynią plac budowy bardziej przyjaznym miejscem pracy. |
Hasło „Job Well Done. Modern Construction Solutions.” zdefiniowało ton komunikacji marki na targach BAU 2025. Stworzyliśmy jego rozwinięcie w warstwie tekstowej, wizualnej i przestrzennej. Komunikację wspierały również treści tworzone na potrzeby BAU Insights, strategia obecności w mediach społecznościowych, relacje real time, zestawy upominków i gadżetów, a także komplet materiałów BTL skierowanych do klientów i partnerów. |