DUKA
Kreacja marki
Historia współpracy DUKA i Public Bridge sięga 2009 roku, kiedy to marka
o szwedzkim rodowodzie dopiero rozpościerała skrzydła w Polsce.
Pierwszym projektem była kampania word of mouth „Edukator Stylu”.
Przez kolejne lata poszerzaliśmy zakres współpracy, stając się agencją
full service sieci sklepów z wyposażeniem kuchni i jadalni.
Obsługa 360°
Odpowiadaliśmy za komunikację strategiczną oraz cykliczne kampanie ATL, wprowadzające nowe kolekcje. Powierzony nam zakres odpowiedzialności obejmował również projektowanie produktu, opakowań, organizację
i produkcję wizerunkowych sesji zdjęciowych, materiały BTL, public relations, w tym media relations i organizację spotkań prasowych, obsługę współpracy z centrami handlowymi oraz szereg innych działań.
Wspieraliśmy markę DUKA podczas otwarć kolejnych sklepów
w Niemczech, Holandii, Bułgarii oraz w Wielkiej Brytanii.
Byliśmy odpowiedzialni za rozwinięcie koncepcji Kitchen Life,
która stała się brand claim marki DUKA.
Chcesz wiedzieć więcej?
Skontaktuj się z nami