< >

Konkurs Dobre Wejście

Zadanie:

Ile razy dziennie chwytasz za klamkę, jak często otwierasz drzwi w ciągu dnia? Wystawa „Dobre Wejście” prezentowała świeże spojrzenie na koncepcję zgranego duetu, jaki współtworzą klamka i drzwi. Była efektem konkursu pod tą samą nazwą skierowanego do młodych projektantów, w tym studentów uczelni artystycznych w całej Polsce, organizowanym pod patronatem magazynu „Dobre Wnętrze”. Zwycięskie projekty drzwi oraz klamek zaprezentowane zostały podczas Międzynarodowego Festiwalu Designu w Łodzi 2013.

Konkurs Dobre Wejście

Usługi:

  • art direction
  • copywriting
  • event
  • druk
  • online

Realizacja:

„Dobre Wejście” to format stworzony na zlecenie marki Domino – producenta okuć stolarki otworowej, od lat dostarczającego wzornictwo w kategorii klamek, zwycięzcy programu Quality Interational 2013 w kategorii QI Product, dwukrotnego laureata nagrody Dobry Design oraz zdobywcy wielu innych wyróżnień w kraju i za granicą. Współorganizatorem konkursu był DRE – czołowy producent drzwi wewnętrznych. Ościeżnić odraz frontów meblowych. Od ponad 15 lat prezentujący nowatorskie rozwiązania wzornicze i technologiczne, dzięki którym marka DRE stała się w Polsce symbolem wysokiej jakości produktów oraz świadomego designu w kategorii drzwi.

Klient: